chrome firefox opera safari iexplorer

Google дослідив українську аудиторію інтернету

12 листопада 2014 о 14:00

Компанія Google презентувала результати дослідження, проведеного TNS Infratest на замовлення Google, яке присвячене особливостям поведінки інтернет-користувачів. Результати дослідження представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer.

Це дослідження дає уявлення щодо поведінки користувачів під час пошуку/вибору/купівлі товарів з різних категорій. Також можемо побачити, які пристрої українські користувачі найчастіше використовують для доступу в Інтернет, та яким чином використовують різні онлайн-сервіси.

Дослідження показало, що все більше українців проводять час онлайн: сьогодні на одного українця припадає один підключений до Інтернету пристрій (порівняно із 0,7 пристроїв в 2013). Також люди використовують все більше пристроїв для доступу в Інтернет: так 24% користуються смартфонами, а 7% користуються планшетами. Крім того, однаково часто використовують для онлайн-доступу і комп’ютер і смартфон 14% опитаних, а тільки смартфон – 7%.

Дослідження поведінки українського користувача Інтернету показало, що найчастіше респонденти онлайн купують авіа-квитки (68%), бронюють готелі (52%), купують велику побутову техніку (49%), телевізори (44%) та одяг (42%).

Барометр поведінки Інтернет-користувачів черговий раз підтвердив тенденцію, що Інтернет відіграє важливу роль в процесі пошуку інформації перед покупкою – 45% респондентів використовували Інтернет для порівняння варіантів та пропозицій, перш ніж прийняти остаточне рішення щодо покупки. 26% опитаних українців використовували свій смартфон або для здійснення останньої покупки, або для пошуку інформації щодо продуктів перед покупкою. Для порівняння цей показник в Китаї складає 33%, Польщі – 18%, Росії – 16%, Франції – 11%.

Google дослідив українську аудиторію інтернету

Під час дослідження TNS Infratest опитало понад 150 000 респондентів в 56 країнах світу. В Україні дослідження проводилось в період з 1 січня по 31 березня 2014 року, вибірка – 1000 респондентів віком 16+ для Connected Consumer Study та 3000 респондентів віком 16+ для Consumer Barometer Survey.

Джерело: watcher.com.ua
Розділи: Суспільство

28 грудня

Інші дати
Народився Данило Заболотний
(1866, с.Заболотне, Вінницька боласть – 1929) – український мікробіолог та епідеміолог, академік. В Одеському медичному інституті організував першу в світі кафедру епідеміології. Засновник Інституту мікробіології та епідеміології (нині Ін-т мікробіології і вірусології НАН України ім. Д.К.Заболотного).
Розгорнути
Народився Володимир Кульчицький
(1919, с. Кульчиці, Львівська область – 2009) – український правознавець. Автор численних досліджень та вузівських підручників з історії держави і права («Історія держави і права України. Академічний курс у 2-х томах», «Юридична науки і освіта в Україні» та ін.).
Розгорнути