Компанія Google презентувала результати дослідження, проведеного TNS Infratest на замовлення Google, яке присвячене особливостям поведінки інтернет-користувачів. Результати дослідження представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer.
Це дослідження дає уявлення щодо поведінки користувачів під час пошуку/вибору/купівлі товарів з різних категорій. Також можемо побачити, які пристрої українські користувачі найчастіше використовують для доступу в Інтернет, та яким чином використовують різні онлайн-сервіси.
Дослідження показало, що все більше українців проводять час онлайн: сьогодні на одного українця припадає один підключений до Інтернету пристрій (порівняно із 0,7 пристроїв в 2013). Також люди використовують все більше пристроїв для доступу в Інтернет: так 24% користуються смартфонами, а 7% користуються планшетами. Крім того, однаково часто використовують для онлайн-доступу і комп’ютер і смартфон 14% опитаних, а тільки смартфон – 7%.
Дослідження поведінки українського користувача Інтернету показало, що найчастіше респонденти онлайн купують авіа-квитки (68%), бронюють готелі (52%), купують велику побутову техніку (49%), телевізори (44%) та одяг (42%).
Барометр поведінки Інтернет-користувачів черговий раз підтвердив тенденцію, що Інтернет відіграє важливу роль в процесі пошуку інформації перед покупкою – 45% респондентів використовували Інтернет для порівняння варіантів та пропозицій, перш ніж прийняти остаточне рішення щодо покупки. 26% опитаних українців використовували свій смартфон або для здійснення останньої покупки, або для пошуку інформації щодо продуктів перед покупкою. Для порівняння цей показник в Китаї складає 33%, Польщі – 18%, Росії – 16%, Франції – 11%.
Під час дослідження TNS Infratest опитало понад 150 000 респондентів в 56 країнах світу. В Україні дослідження проводилось в період з 1 січня по 31 березня 2014 року, вибірка – 1000 респондентів віком 16+ для Connected Consumer Study та 3000 респондентів віком 16+ для Consumer Barometer Survey.