Сучасне суспільство вважає, що ідеальний працівник – це той, хто весь час перебуває в режимі «on». Проте готовність відповідати на робочі електронні листи в будь-який час насправді лише шкодить.
Це підтвердило опитування, проведене в США торік.
Його результати надрукувало видання Journal of Occupational Health Psychology, пише The Huffington Post.
Середньостатистичний «білий комірець» витрачає на електронну пошту 28% свого робочого часу. Проте 81%, як показало опитування, перевіряють її й поза офісом.
Понад третина респондентів повідомили, що, коли не працюють, все одно перевіряють пошту по кілька разів на день. Третина запевнили, що зазвичай відповідають на робочі імейли впродовж 15 хвилин.
Експерти визначають цей тип стресу як «телетиск» – страх відволіктися від телефона, щоби не проґавити важливого дзвінка чи листа від начальника, клієнта чи колеги.
Як підтвердили результати дослідження, від цього страждає і працездатність, і здоров'я. учасники з телетиском у ході опитування частіше погоджувалися з такими твердженнями як «Уранці мені бракує енергії на роботу», скаржилися на втому та нездатність зосередитися.
Окрім цього дослідники відзначили кореляцію телетиску з поганим сном та пропуском роботи.