22 березня о 12:00 у ТРЦ «МОСТ-Сіті» та о 14:30 у ТРЦ «Grand Plaza» Дніпропетровський художній музей розпочинає промоакцію «Вихід до міста». Про це повідомляється на Facebook-сторінці події.
За словами організаторів, «Вихід до міста» — це спроба наблизити шедеври образотворчого мистецтва з колекції музею до найрізноманітніших прошарків населення та вікових груп, а також переконати громаду міста в тому, що музей завжди був і залишається актуальною формою пізнання культурної спадщини країни та людства.
В рамках промоакції музейники проводитимуть жваву імпровізовану дискусію серед відвідувачів торгівельно-розважальних комплексів. Основною темою спілкування має бути визначення ролі образотворчого мистецтва у повсякденному житті, акцентуючи увагу пересічного відвідувача на необхідності споживання не тільки матеріального, а й духовного. Діалог відбувається шляхом знайомства з яскравими творами, репродукованими на мобайлах.
«Оскільки Дніпропетровський художній музей володіє значною колекцією творів образотворчого мистецтва, цілком природно, виникає необхідність зробити крок до нового сучасного іміджу музею шляхом створення стійких асоціацій: музей – скарбниця шедеврів образотворчого мистецтва; музей – місце культурно-освітнього відпочинку; музей – місце для дискусій на теми довкола мистецтва», — розповідають організатори акції.
Промоакція «Вихід до міста», орієнтована на мешканців та гостей міста — відвідувачів торгівельно-розважальних комплексів різних вікових категорій, соціального статусу та освітнього рівня.