Найбільш затребуваною автомобільної маркою 2014 року на українському ринку була Toyota. За минулі дванадцять місяців органи ДАІ провели 10 296 первинних реєстрацій нових легкових автомобілів цієї японської марки.
Незважаючи на завойоване лідерство, Toyota не змогла наблизитися до свого попереднього результату — відставання від 2013 року склало 33%. Другою за популярністю автомобільною маркою серед українців була китайська Geely. Результат цієї марки з Китаю — 9 365 нових легкових авто, з яких понад 7 тис. були зібрані в Україні. Однак порівняно з попереднім роком продажі Geely скоротилися на 43%.
На третьому місці автомобілі вітчизняної марки ЗАЗ з результатом 7 908 авто. Охопивши 8% ринку нових легкових автомобілів ЗАЗ не став винятком у загальній тенденції падіння продажів, продемонструвавши негативну динаміку -55% в порівнянні з попереднім роком. Всього за минулий рік на внутрішньому ринку було продано 27,6 тис. нових легкових автомобілів, вироблених або зібраних в Україні, що склало 28% від всіх продажів у цьому сегменті авторинку.