chrome firefox opera safari iexplorer

Українці «розбирають» житлові субсидії завдяки рекламі

06 травня 2015 о 14:00

Число родин, які звернулися за житловими субсидіями перевищило минулорічні показники на кількасот тисяч. Чиновники заявляють, що завдячувати цьому потрібно правильно організованій рекламній кампанії щодо надання «нових» компенсацій на оплату «комуналки».

Кількість сімей, які отримують субсидії на оплату житлово-комунальних послуг зросла на 300 тисяч, в порівнянні з минулорічними показниками квітня. У Міністерстві соціальної політики вважають, що збільшити кількість родин, які отримують державну компенсацію на оплату різниці тарифів на компослуги допомогла рекламна кампанія щодо інформування про нову систему субсидій. Про це заявив Міністр соціальної політики Павло Розенко, передає прес-служба відомства.

«Після того, як ми запустили потужну рекламну компанію щодо системи субсидій, — по старій системі, ще за старими правилами оформилися на 300 тисяч сімей більше, ніж в аналогічний період минулого року. На 1 квітня  2014 року отримали субсидії приблизно 1 мільйон 100 тисяч родин, а цього року – понад мільйон 450 тисяч», — зазначив чиновник.

На думку очільника Мінсоцполітики «тільки за рахунок того, що людей було належно проінформовано, і відповідно кількість людей, які Також уряд вважає, що підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги – це найкращий стимул для розвитку енергоефективності та енергозбереження в Україні. Адже чим менше споживання енергоресурсів, тим менші рахунки.