chrome firefox opera safari iexplorer

Український бренд вишиванок підкорює американську публіку. ФОТОРЕПОРТАЖ

18 листопада 2016 о 11:43

Український бренд Etnodim займається створенням одягу в етнічному стилі, який дуже популярний в Америці і Європі. Адже не секрет, що після подій 2014 року образ «вишиванки» не один раз використовували в модних колекціях, користуючись хвилею патріотизму.

Так, Etnodim випустив іміджеву рекламну кампанію, зняту в центрі Нью-Йорка. Цікаво те, що моделлю колекції стала темношкіра модель Роксі Монро.

Білий льон приємно контрастував Із темною шкірою, а шоколадні й кремові тони дотриманням візерунків гармонійно поєдналися Із екзотичних зовнішністю моделі

представники бренду.

Модель дійсно виглядає приголомшливо, а гра на контрастах приємно радує око. Хоч і виглядає це дуже незвично.

 Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок


Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок

Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок

Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок

Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок

Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок

Темношкірі моделі в рекламі українських вишиванок

Джерело: tochka.net
Розділи: Новини культури

26 жовтня

Інші дати
Народився Дмитро Бортнянський
(1751, м. Глухів, Сумська область – 1825) - український композитор і диригент. Спільно з Березовським М.С. створив новий тип хорового концерту. Церковно-вокальний стиль Д.Бортнянського є вершиною тогочасного мистецтва.
Як славен наш Господь в Сіоні, Не може висловить язик, Великий в небесах на троні, Всесильний пан земних владик. Один Господь, один Ти славний, В сонячнім світлі й блиску зір явний! (Дмитро Бортнянський)
Розгорнути