В Україні курятина користується попитом як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках. Водночас свинина забезпечує лише внутрішній ринок. Її експортний потенціал обмежений через поширення африканської чуми свиней. Найменш популярне м'ясо серед українців — яловичина.
Минулого року вона зайняла 5,2% в обсязі українського м'ясного випуску. На внутрішньому ринку випуск української яловичини зменшився на 6,6% порівняно з 2016-м. Головним чином власники великої рогатої худоби зосередилися на випуску молока, пише Pro-Consulting.
2017 року вітчизняні виробники забезпечили 96,8% внутрішнього ринку. Частка імпорту збільшилася за рік з 2,5% до 3,2%. В основному завозяться сорти яловичини преміум-сегмента для роздрібної торгівлі та ресторанів.
За умов низького внутрішнього попиту, Україна на міжнародні ринки поставляє 30-40 тис. т яловичини щороку.
За словами експертів, для реалізації експортного потенціалу, вітчизняним виробникам необхідно адаптувати своє виробництво під міжнародні вимоги. Йдеться про підвищення якості та глибини переробки м'яса. Адже його транспортування на великі відстані можливе лише у замороженому вигляді.