Більшість українців використовують соціальні мережі, щоб спостерігати за життям своїх друзів. Чверть встановлює з їх допомогою ділові зв’язки, і майже кожен восьмий – любовні.
Про це свідчать результати опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом hh.ua.
86,4% респондентів відповіли, що в соціальних мережах вони спостерігають за життям своїх друзів, 24,5% – заводять ділові контакти, а 23,11% – шукають однодумців. 16,5% опитаних зізналися, що використовують соціальні медіа для самореклами, а 12,3% – фліртують в мережі і заводять любовні стосунки. Лише 6,3% українців відповіли, що користуються соціальними мережами, бо це модно.
Результати опитування також показали, що найчастіше українці використовують соціальні мережі Вконтакті, Facebook та Однокласники. 16,9% опитаних ведуть Живий журнал і майже стільки ж мають профайли в Linkedin та Twitter.
Соціальні мережі, які найчастіше використовують українці
1 | Вконтакті.ру | 85,5% |
2 | 63,8% | |
3 | Однокласники | 52,9% |
4 | Живий журнал | 16,9% |
5 | 16,5% | |
6 | 16,3% |
75,5% заходять на свої сторінки вдома, 15,5% – на роботі. При цьому 41,28% підтримують контакти з колегами в соціальних мережах, 21,7% респондентів «дружать» з усіма, крім свого керівництва, а 36,02% воліють не френдити своїх колег.
Лише 11,4% опитаних знаходили роботу з допомогою соціальних медіа.
Довідка.
Опитування, проходило на Міжнародному кадровому порталі hh.ua. Участь в ньому взяло 3 154 респондентів з усіх регіонів України.