chrome firefox opera safari iexplorer

Барвінський краєзнавчий музей

  • м. Барвінкове, вул. Першотравнева, 5.
Про музей:

Барвінківський краєзнавчий музей — комунальний музейний заклад краєзнавчого профілю у місті Барвінковому (районний центр Харківської області); важливе зібрання матеріалів з історії, етнографії та видатних осіб Барвінківщини...

Барвінківський краєзнавчий музей має понад 9 тисяч одиниць зберігання, з них творів мистецтва: живопису — понад 300; скульптур — 16; предметів декоративно-ужиткового мистецтва — понад 100.

Виставкові площі музею дозволяють експонувати одночасно не більше 30% експонатів.

Історико-краєзнавчий відділ музею має 6 виставкових зал:

  • природничо-археологічний;
  • чотири зали присвячені історичним періодам розвитку міста і району;
  • шоста зала призначена для тимчасових експозицій.

Художній відділ Барвінківського краєзнавчого музею має 4 виставкові зали, з яких дві тематичні: одна присвячена роботам І. О. Плиса, друга — життю і творчості М. Д. Раєвської-Іванової.

Музей проводить значну роботу з популяризації історії міста і району. Так, починаючи від 2003 року його працівниками ведеться робота із створення Енциклопедії Барвінківщини.

Серед відвідувачів музею громадяни України, Греції, Канади, Німеччини, Росії та інших країн.

 

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути

Новини Дивитися всі

Loading...