Депутати пропонують ввести чергові обмеження на рекламу пива, алкогольної та тютюнової продукції, пише КоммерсантЪ-Украина у статті Реклама позбувається шкідливих звичок.
Як пише видання, на сайті Ради був опублікований текст законопроекту N9507 Про внесення змін до ст. 22. Закону Про рекламу. У документі визначено поняття спеціалізованих видань, у яких можна рекламувати алкогольну і тютюнову продукцію. Це видання, де більше половини контенту присвячено темі виробництва, обігу та споживання алкогольних напоїв та/або пива, та/або тютюнових виробів. Причому видання має висвітлювати цю тематику систематично і розміщувати в ньому відповідну рекламу.
Цю прогалину у законодавстві активно використовували учасники ринку. «Всі видання, які розміщують у себе рекламу алкоголю, перереєстровані на спеціальні. Переважно це сегмент чоловічих журналів, і для них ця зміна законодавства може бути суттєвою», — зазначив гендиректор ВД Hachette Filipacchi Shkulev (Elle, Maxim, Marie Claire) Сергій Мірошниченко .
На його думку, у випадку ухвалення закону алкогольні виробники та імпортери будуть шукати новий спосіб просування, зазначає КоммерсантЪ.
Також передбачено заборону реклами пива та виноградних столових вин на перших і останніх сторінках газет, на зовнішніх сторонах обкладинок друкованих ЗМІ (крім спеціалізованих); на зовнішніх і внутрішніх носіях громадського транспорту та метрополітену та в усіх виданнях для дітей та юнацтва. Реклама пивної продукції повинна буде супроводжуватися текстом попередження: Надмірне споживання пива шкодить вашому здоров'ю. Кожному напису повинно бути відведено не менше 15% площі всієї реклами.