Рішенням Луцької міської ради був затверджений логотип міста у вигляді ключа із написом «Луцьк — приємне відкриття».
Про це повідомляє Управління міжнародного співробітництва та туризму Луцької міськради.
За інформацією Управління, конкурс на розробку промоційного логотипу міста Луцька було оголошено у жовтні 2011 року. Роботи для участі у конкурсі надсилали дизайнери, художники та інші зацікавлені особи з різних міст України, зокрема і з-за кордону (м. Санкт-Петербург).
Загалом у конкурсі протягом чотирьох місяців взяло участь 54 учасники, які подали 78 конкурсних робіт.
Конкурс проходив відкрито та із залученням громадськості. Варіанти логотипів розміщувалися на спеціально створеній сторінці Луцької міської ради у соціальній мережі Facebook, де кожен користувач міг не лише проголосувати за логотипи, але і залишити власний коментар. Коментарі також надсилали на електронну адресу відділу розвитку туризму Луцької міської ради.
Варіанти логотипів розглядалися архітектурно-містобудівною радою, Громадською радою при міському голові. Було проведене й громадське слухання. Усі висловлені думки, зауваження, пропозиції фіксувалися та передавалися на розгляд журі конкурсу. На підсумковому засіданні журі визначилося з двома логотипами-фіналістами (логотип у вигляді серця та логотип у вигляді ключа).
Обидві роботи були дійсно креативні, професійні та оригінальні. Депутати Луцької міської ради майже одноголосно обрали варіант у вигляді ключа на промоційний логотип міста Луцька. Таким чином Луцьк отримав свій логотип, який в подальшому буде активно використовуватись для промоції міста.