Сьогодні, 25 жовтня, в Києві на Троєщині почала роботу швидкісна лінія трамвая.
Як пише Комсомольська правда в Україні, швидкісний трамвай № 4 і № 5 курсуватиме з інтервалом від 4 до 12 хвилин тільки під час ранкового та вечірнього часу пік.
Маршрут № 4 з'єднає вулицю Милославську зі станцією Троєщина-2, яка є пересадковою на лінію міської електрички, а маршрут № 5 повезе пасажирів на двосекційних складах від станції Сабурова до Троєщини-2.
Як пише газета, в той час, коли трамвай не працюватиме, мешканцям Троєщини доведеться користуватися тролейбусом № 28, який курсуватиме від станції проспект Ватутіна через Петрівку до зупинки Зеніт. Інтервал руху — кожні шість хвилин з 9:28 до 16:33. Час маршруту — близько 20 хвилин.
Ціна комбінованого квитка трамвай + електричка обійдеться в 2 гривні, окремо трамвай і тролейбус — 1,5 грн., електричка — 1,7 грн.
На новій лінії будуть задіяні вісім одинарних і десять двосекційних вагонів. Курсувати по Троєщині стануть трамваї київського виробництва, яким присвоїли назву Каштан. Як пише газета, салон трамваїв обладнаний кондиціонером і камерами відеоспостереження, картинка з яких виводиться на монітор водієві.
Газета зазначає, що максимальна швидкість, яку може розвинути трамвай, складає 70 км на годину, але з пасажирами трамвай розганятиметься до 50 км на годину. Як повідомляється, на всіх станціях є лавочки, освітлення, каси і турнікети.
Прем'єр-міністр Микола Азаров, який вчора, 24 жовтня, перевірив нову лінію, заявивши, що робота швидкісного трамваю — «це проміжне рішення проблеми метро на Троєщині, а пізніше лінія може стати наземною гілкою метрополітену». При цьому Азаров прогнозує завершення будівництва 12 станцій метро на Троєщину через 4-5 років.
Він заявив, що в кінці 2012-початку 2013 року буде завершено будівництво лінії метро в напрямку житлового масиву Теремки, після чого метробудівники почнуть реалізацію проекту з будівництва метро на Троєщину.
«2013—2014 роки мають стати вирішальними щодо введення в експлуатацію Подільського мостового переходу. Нашим метробудівцям рік-півтора вистачить для того, щоб побудувати пересадкові станції в центрі міста, і вони підійдуть до цього мосту. Після цього буде завершений перехід через міст і вихід на Троєщину», — цитує Азарова газета КП в Україні.