Парк рухомого складу Львівської залізниці поповнився першим за останніх 15 років новим дизель-поїздом.
Сьогодні у перший рейс з Івано-Франківська до Чернівців цю новинку урочисто відправив начальник Львівської залізниці Богдан Піх. Дизель-поїзд вітчизняного виробництва (ПАТ «Луганськтепловоз») близько місяця проходив випробування, а від сьогодні курсуватиме коліями Буковини, Тернопільщини та Франківщини (за напрямками Коломия–Чернівці, Коломия–Городенко, Коломия–Ворохта, Коломия–Заліщики та Коломия–Делятин). Про це повідомляє прес-центр Львівської залізниці.
Новий приміський дизель-поїзд складається з трьох вагонів – двох моторних і одного причепного. При побудові поїзда використано сучасні вузли та агрегати, зокрема, німецьку дизель-генераторну установку, асинхронні тягові двигуни, безщітковий синхронний тяговий генератор тощо. Бокові стінки, настил та дах виготовлено з нержавіючої сталі, повністю закритий перехідний майданчик між вагонами. Також тут збільшено кабіну машиністів, а увесь поїзд обладнано камерами зовнішнього спостереження, щоб машиніст міг контролювати посадку-висадку пасажирів. Пульт керування обладнано дисплеєм мікропроцесорної системи, яка в разі несправності підкаже машиністові, в чому проблема. Також тут встановлено сучасну радіостанцію. Усе це позитивно впливає на зменшення експлуатаційних витрат, а також на ремонт та обслуговування техніки.
Для пасажирів у дизелі працюватимуть три вагони третього класу. Тут обладнано сучасну систему вентиляції повітря та обігріву салону, передбачено біотуалет.
Вартість такого дизель-поїзда становить 41 мільйон гривень. У ньому можуть подорожувати одночасно 336 пасажирів, а конструктивна швидкість дизеля – 130 км/год. На 100 км дизель споживає в середньому 100 літрів дизель-палива.