Головне управління економіки та інвестицій КМДА 12 грудня за результатами тендеру підписало договір із ТОВ Мейнстрім на послуги реклами вартістю 241 тис. грн, повідомляється у Віснику держзакупівель, передає Кореспондент з посиланням на «Наші гроші».
За цю суму потрібно було до кінця 2012 року розробити корпоративний стиль та підготувати бренд-бук для керівництва столиці.
Уся презентаційна продукція економічного характеру про Київ мала бути створена в єдиному стилі, подібному до оформлення Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.
Йдеться про підготовку дизайну для візиток, папок, шаблонів презентацій, флешок, ручок і конвертів.
У цю суму також увійшли витрати на підготовку і друк 1200 примірників буклету Invest in Kyiv.