Реформи в графіку лоукоста Wizz Air виявилися значними. Через дефіцит літаків в липні перевізник уріже кількість рейсів на таких популярних напрямках, як Кутаїсі і Мілан, а також здійснить менше, ніж очікувалося раніше, рейсів у Софію і Вільнюс, пише КоммерсантЪ -Украина в статті «Wizz Air держит борт по ветру».
Бюджетна авіакомпанія Wizz Air зменшила частоту столичних рейсів до Грузії. З 5 липня приберуть польоти по вівторках і суботах, як показують дані систем бронювання. Раніше перевізник здійснював рейси за цим маршрутом щодня. Крім того, з семи до п'яти рейсів на тиждень зменшиться число польотів з Києва до Мілана. Зазначимо, що в Кутаїсі ніхто з українських перевізників не літає, тоді як до Мілана — лише Міжнародні авіалінії України (МАУ).
Крім того, лоукост зменшить і частоти на нових рейсах. На початку липня компанія приступить до рейсів з Києва до Вільнюса і Софії. Однак замість чотирьох рейсів на тиждень до Вільнюса будуть лише два. У Софію Wizz Air літатиме два рази на тиждень замість очікуваних трьох. Крім того, відкриваються польоти з Донецька і Харкова в Кутаїсі (двічі на тиждень), і додається сьома частота на маршруті Київ-Дортмунд.
Розклад поправили у розпал літнього сезону через відсутність потужностей — компанія повинна була отримати четвертий A320 в липні, проте, як пояснив гендиректор Wizz Air Акош Буш, компанії довелося перенести отримання цього літака до жовтня.
Відзначається, що в січні лоукост подав заявку до Державіаслужби на 18 нових напрямків, за якими раніше літав АероСвіт. Однак влада схвалила лише вісім заявок. У жовтні, після отримання нового літака, Wizz Air збирається почати польоти до Дубая (в системі бронювання показані чотири рейси на тиждень).
За фактом лоукост не використовує і половини всіх наданих йому напрямків, заявив експерт Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк. За інформацією профільного ресурсу avianews.com, із 37 виданих Wizz Air призначень перевізник користується лише 19.
«Призначення були видані ще в 2009 і 2010 роках. Компанія намагається пробитися на обкатані і прибуткові маршрути, наприклад, до Європи. Вона не орієнтується на частоту польотів, а прагне скрізь застовпити собі місце і зайняти частину ринку», — зазначив Слободянюк. Експерт визнав, що на багатьох маршрутах Wizz Air складно отримувати прибуток, адже у лоукоста занадто великі літаки.
Раніше повідомлялося, що авіакомпанія Wizz Air Ukraine обіцяє запустити польоти з Києва до Москви і Санкт-Петербурга у жовтні 2013 року завдяки отриманню дозволу від російського відомства.