Щоразу тісніше переплітаються у своїй діяльності музеї України та туристичні компанії, що пропагують внутрішній туризм. І однім, й іншим працювати цікаво, хоча нелегко, бо споживач послуг (у хорошому розумінні цього слова) стає вибагливішим, вимагаючи не лише нових вражень, а й нової цікавої інформації, часто — інтелектуальної.
5 липня 2013 року з 11.00 до 17.00 Музей-квартира Павла Тичини в Києві проводить акцію «Музейний туризм», щоб представники туристичних компаній могли відвідати музей, ознайомитися з його роботою, зрозуміти особливість саме цього музейного осередку та вирішити яким чином вони можуть «вплести» цей прекрасний самобутній музей у свої туристичні маршрути.
Cподіваємося, що для багатьох компаній таке вкраплення літературно-меморіального музею-квартири Павла Тичини буде оригінальною родзинкою у їх діяльності та знайде вдячний відгук у туристів.
Умови участі в акції:
- зі сторони туристичних компаній — лист-пропозиція про співпрацю із зазначенням адреси сайту та інших контактів:
- зі сторони музею — безоплатне відвідування музею для представника туристичної фірми та надання повної інформації про діяльність музею.
Додаткова інформація за тел. 234-43-27.