chrome firefox opera safari iexplorer

Україна отримала власний туристичний бренд

25 березня 2014 о 14:45

21 березня представники Департаменту культури і туризму, національностей та релігій облдержадміністрації взяли участь у конференції «Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей», в рамках якої відбулася презентація туристичного бренду України.

Його розробку було реалізовано Державним агентством України з туризму та курортів на кошти гранту, наданого Німецьким товариством з міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні. Над проектом працювала робоча група у складі команди «ВікіСітіНоміка», дизайн-студії «Королівські митці» та агентства «Brandhouse».

«В ці складні часи, які переживає Україна, нам потрібні цінності, що об’єднують країну. Новий туристичний бренд України – це символ, здатний з’єднати українців заради майбутнього країни. Туристичний бренд – це частина системної програми з популяризації України у світі та активізації сфери туризму в середині країни. За допомогою яскравого бренду, який запам'ятовується кожному, ми зможемо формувати позитивні враження туристів про Україну, створити образ країни, яку цікаво вивчати та приїжджати. Туристичний бренд допоможе Україні посісти гідне місце на світовій карті туризму!» — зазначила Олена Шаповалова.

«В основу бренду покладена ідея «і — і» — об'єднання нібито несумісних ідей і речей, які доповнюють одна одну. Вона акцентує на тому, що Україна — особлива цивілізація, яка століттями жила «між» геополітичних, геокультурних, геоекономічних «плит» світу. І ця здатність інтегрувати сформувала особливу культуру, менталітет нації — «і-і» замість «або-або», — пояснив представник команди «ВікіСітіНоміка» Валерій Пекар.

«Туристичний бренд України — це одна з граней ідентичності нашої країни. Важливо розуміти: бренд — це не дизайн, бренд — це сенс, стратегія і послідовні дії. Туристичне позиціонування має давати туристам вагому причину приїхати саме в Україну. Буква «U» (від англ. Ukraine) об'єднує різні символи і малюнки: бандуру як символ української музичної традиції, рок-гітару — символ популярної течії в сучасній музиці, творчість, таланти і яскраві елементи, що розкривають душу українського народу. А основний слоган Ukraine: It’s all about U має подвійне значення: з одного боку, його можна перекласти як: «Україна: це все про тебе», з іншого, — значення цього слогану: «Це все про Україну», — зазначила Голова Держтуризмкурорту Олена Шаповалова.

«Бренд — це необхідний елемент для того, щоб туристичний напрям розвивався. Провідні країни світу успішно використовують свої бренди, щоб їх впізнавали туристи і поверталися знову за новими емоціями і враженнями», — зазначив представник Німецького товариства з міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні Матіас Брандт.

З 2014 року на міжнародних виставках під єдиним туристичним брендом Україну представлятимуть спільно туроператори, авіакомпанії, регіони країни.
У березні наша країна з вже новим туристичним брендом взяла участь у Міжнародній туристичній виставці ITB в Берліні, а в листопаді 2014 року очікується участь України у Всесвітній туристичній виставці World Travel Market 2014 у Лондоні.
скізи логотипу, фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик, промо-матеріал і стандарти їх використання доступні за наступним посиланням:http://www.tourism.gov.ua/ua/25020/26439/

 

 

 

Джерело: cult.gov.ua
Розділи: Туристичні новини

29 квітня

Інші дати
Народився Леонід Верещагін
(1909, м.Херсон, - 1977) - український і російський фізик, доктор фізико-математичних наук без захисту дисертації, академік. Автор розробки апаратури високого тиску для проведення наукових досліджень і технологічних праць. Під його керівництвом в СРСР вперше отримано синтетичні алмази.
"Академік... Верещагін входив до когорти вражаючих творців...дива в науці й техніці третьої чверті ХХ ст., до якої належали видатні особи - С. П. Корольов, М. В. Келдиш, П. Л. Капиця, А. М. Прохоров... і багато інших, які визначали рівень не тільки вітчизняної, а й світової науки." (Віра Євдокимова)
Розгорнути
Народився Григорій Денисенко
(1919, с. Ходорів Київської обл. - 1999) - учений, професор, доктор технічних наук, член-кореспондент АН УРСР. За його ініціативи вперше в СРСР було побудовано випробувальний полігон "Десна" з комплексного використання відновлювальних джерел енергії.
Розгорнути
1648 – почалася битва під Жовтими Водами
Битва під Жовтими водами (29 квітня— 16 травня 1648) — битва між військами Речі Посполитої і українськими козацько-селянськими військами Богдана Хмельницького та його татарськими союзниками. Перша переможна битва в ході Національно-визвольної війни 1648 – 1654 років, що мала величезне політичне і воєнне значення для Богдана Хмельницького та самого ходу війни.
«Бог не без милості, козак не без щастя» (Українське прислів'я)
Розгорнути