chrome firefox opera safari iexplorer

В України нові символи – Спритко та Гарнюня. За 100 тисяч доларів

25 березня 2011 о 00:09

Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України у Європі. Покращення іміджу країни за кордоном буде коштувати 100 тисяч доларів із державного бюджету. У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим ми дивуватимемо світ.

У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися у світі, це — погана екологія, корупція та дешевий секс-туризм. Але про них мовчатимуть. Головна мета, зазначають піарники, не задовольнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.

Спритко і Гарнюня

Зокрема, розроблено образи "Спритко" та "Гарнюня". Він — активний та сміливий, вона — красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме — із великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і мають уявляти українців.

http://brandukraine.org

За задумом розробників, образ Спритка втілює в собі якості сучасного українського юнака, типового представника прогресивної української молоді. Йому властиві світлий гнучкий розум, висока освіченість, позитивне мислення, цікавість і відкритість до сприйняття усього нового і прогресивного, соціальна та громадянська активність, ініціативність, лідерство.

Гарнюня — уособлення сучасної, веселої, красивої, розумної та харизматичної української дівчини. Гарнюня — яскрава представниця жіночої половини українства. Вона водночас м’яка і незалежна, сильна і мудра, прекрасно освічена і творчо обдарована.

Залежно від конкретних цілей, персонажі можуть використовуватися як разом, так і окремо. Відповідно до задуму, можна вибудовувати сюжетні лінії, де кожному з персонажів буде відведено окрему роль.

http://brandukraine.org

Чоловічий персонаж можна представити в різних образах. У діловому костюмі він буде метафорою поліпшення розвитку бізнес-середовища в Україні, покращення інвестиційного клімату і поглиблення інтеграції України в глобальну економіку; у спортивній формі з м’ячем в руках він може, наприклад, анонсувати масштабну спортивну подію; у лижному костюмі персонаж асоціюватиметься з розвитком туризму; в пілотці — відсилатиме до сильних позицій України у літакобудуванні.

У діловому костюмі Гарнюня уособлюватиме успішну ділову жінку, у національному — гостинну українську господиню, яка відчиняє перед світом двері дому-України, таким чином рекламуючи цікаві туристичні напрямки; у спортивній формі чи, наприклад, у лижному костюмі — як символ любові українців до активного відпочинку.

http://brandukraine.org

 

Швидкі українці

Щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один — у діловому костюмі, інший — з вигляду турист. Підпис унизу переконує, що ми дуже швидкі.

http://brandukraine.org


http://brandukraine.org

Розробники запропонували слоган: «Ukraine. Moving in the fast lane». Він має розкривати головне послання: Україна — сучасна країна, яка обирає для себе шлях динамічних перетворень, живе бурхливим суспільним життям і є відкритою для діалогу зі світовим співтовариством.

Орнамент бренду «Україна»

Орнамент, розроблений в рамках концепції бренду «Україна», виконаний за мотивами традиційного для України символу «берегині» — жіночого начала, одного з найдавніших українських символів, що своїм корінням сягає тисячолітньої глибини. Мотив геометричного орнаменту комбінований, утворений шляхом сполучення основних елементів: квадратів та ромбів. Ромб — символ родючості. У візерунку орнаменту міститься умовне геометричне зображення квітки та калинової гілки. Квітка — символ сонця-життя, процвітання. Калинова гілка — символ дерева роду.

http://brandukraine.org

У той же час піаритимуть Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити у незвичному образі. Вишуканою мовою вони розповідатимуть про різні аспекти потенціалу України — від економічного до туристичного.

У МЗС новою стратегією іміджу України залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці поза конкурсом, мовляв, ті запропонували найкращу ціну. Як говорять у міністерстві, у порівнянні з іміджевими бюджетами Катару чи Кувейту, це «крапля в морі».

Щоб втілити креативні задуми у життя, МЗС знову шукатиме гроші, тепер вже від приватних інвесторів.

За матеріалами ТСН та brandukraine.org

«Рідна країна»

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути