chrome firefox opera safari iexplorer

Практикум «Сам собі маркетолог: як діяти музеям сьогодні, щоб бути актуальним завтра»

Дата події:25 листопада 2013 о 09:30
Місце події:Літературно-меморіальний музей-квартира П.Г. Тичини в Києві
Більше про подію:

Літературно-меморіальний музей-квартира П.Г. Тичини в Києві за інформаційної підтримки науково-популярного журналу «Музейний Простір», Департаменту туризму КМДА та Інформаційної агенції культурних індустрій «ПРО» запрошує музейних працівників на одноденний практикум «Сам собі маркетолог: як діяти музею сьогодні, щоб бути актуальним завтра», який відбудеться на базі музею 25 листопада 2013 р. з 9.30 до 17.00.

В умовах життя у глобалізованому світі музеї стоять перед необхідністю працювати з аудиторією зі зміненими цінностями та пріоритетами, вміти долати кризу і залишатися сучасними та цікавими, перетворившись в центри дозвілля та життя місцевої громади.

Протягом останніх років музейний простір України є насиченим цікавими лекційними проектами від різноманітних громадських організацій та благодійний фондів, теоретичними розробками у фахових виданнях та онлайн-проектах України та зарубіжжя, завдяки чому кожен з нас має достатньо теоретичних знань. Проте теорія і практика – це абсолютно різні речі. Нам інколи не вистачає практичних навичок, сміливості, креативності і вміння ризикувати, часто наші спроби втілити теорію в практику життя наштовхуються на супротив і не отримують підтримки.

Саме тому, щоб допомогти собі та колегам подолати цю межу власної невпевненості, розвинути фантазію в роботі, поділитися досвідом і показати приклади адаптації вже існуючого досвіду, приклади залучення аудиторії і оновлення роботи в наших закладах ми вирішили організувати практикум як одну з найдієвіших форм пожвавлення роботи кожному з нас в своєму музейному середовищі.

За своєю структурою запропонований практикум буде складатися з фахової розповіді на тему «Практика і досвід залучення коштів для реалізації музейних проектів» директора Дніпропетровського національного історичного музею імені Д.І. Яворницького, тренера з музейного менеджменту міжнародної програми «МАТРА – Музеї України» – Надії Капустіної. Опісля — робота продовжиться у практичному форматі навчання тому, як професійно зацікавити громадськість своєю діяльністю та використовувати потенціал ЗМІ на свою користь.

Третя частина пройде в практичних мікрогрупах, що працюватимуть над проблемою: як сміливо створити незвичний та актуальний музейний продукт, не загубивши ідентичність музею. Проведуть її досвідчені музейники-тренери, які допоможуть кожному не лише створити свій музейний продукт, а й використати при цьому здобутки колег із залучення коштів та промоції створеного продукту. З нами будуть працювати ті, хто має суттєві власні досягнення і готовий ними поділитися на користь спільної справи.

Акредитація триває до повного набору слухачів-учасників (до 20 чоловік). Кінцевий термін подання заявок — 17.00, 20 листопада 2013 р.

11 липня

Інші дати
Борис Нечерда
1939 – український поет-шістдесятник. Лауреат Шевченківської премії.
 
Розгорнути
Народився Петро Левченко
(1856, м.Харків - 1917) – український живописець-пейзажист, графік, майстер інтер'єрних композицій («Глухомань», «Вечір. Сльота», «На Харківщині», «Водний млин»).
«Глупiсть тисячi нерозумних живописцiв не може примусити нас зневажати живописне мистецтво, а научає, що ця наука многотрудна, i тiльки дехто з величезної кiлькостi любителiв її осягає» (Григорій Сковорода)
Розгорнути
Народився Степан Колесников
(1879, с. Адріанопіль Луганської обл. - 1955) - український живописець. Зробив значний внесок у розвиток західного мистецтва.  Картини "Весна", "На кладці", "Напровесні".
Розгорнути

Новини Дивитися всі