chrome firefox opera safari iexplorer

Музей М.Рильського

  • 13531, Попільнянський район, с. Романівка.
  • (04137) 7-12-62
  • щоденно, крім неділі та понеділка з 10.00 до 18.00
  • для дорослих - 2 грн., для дітей та пільгових категорій відвідувачів - 1 грн. Вартість екскурсійного обслуговування становить: для дорослих - 14 грн., для дітей та пільгових категорій - 7 грн. Кожна остання субота місяця - день безкоштовного сімейного відвідування музею.
Про музей:

Літературно-меморіальний музей-садиба М.Т. Рильського відкритий для відвідувачів у 1990 році.

Літературна експозиція розміщена у 4-х залах меморіального приміщення, яке належало сім'ї поета, де пізніше була відкрита сільська школа, в якій вчителював М.Т.Рильський у 1918—1919 рр. Музейна кімната при школі була відкрита у 1965 році. Після переселення школи у спеціально побудовано приміщення почалось створення літературно-меморіальної експозиції

В експозиції музею — матеріали про батьків та родину поета, експонати, що пов'язані з життям М.Т.Рильського в Романівці, а також численні документи, книги, фотографії, особисті речі, які розповідають про творчий шлях, громадську діяльність, захоплення видатного українського поета та про життєві долі багатьох талановитих людей так чи інакше пов'язаних з родиною Рильських.

 

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути