chrome firefox opera safari iexplorer

Музей природи

  • 10014, м.Житомир, вул.Кафедральна, 18
  • (0412) 47-26-04
  • щодня, крім понеділка і неділі, з 10.00 до 18.00
  • для дорослих - 2 грн., для дітей та пільгових категорій відвідувачів-1грн. Вартість екскурсійного обслуговування становить: для дорослих - 14 грн., для дітей та пільгових категорій - 7 грн.
Про музей:

Колекція музею природи була започаткована Волинським губернатором М.І. Чертковим у жовтні 1865 року, коли в Житомирській публічній бібліотеці були виставлені для огляду 48 зразків мінералів та гірських порід. Пізніше сюди приєдналась колекція геолога Г.О. Осовського. Так було закладено основу музею.
В 1901 році музей переходить до Товариства дослідників Волині, стає значним науково-дослідним закладом краю.
Унікальна зоологічна колекція створена відомим краєзнавцем і таксидермістом В.І. Бруховським /1890 — 1969/, нагородженим свого часу Орденом Трудового Червоного Прапора за музейну діяльність.

Фонди музею складають понад 12 тисяч експонатів, серед яких можна виділити: колекцію пісковиків з відбитками третинної флори, колекцію корисних копалин області, яку складають зразки граніту, габро, лабрадориту, а також унікальні зразки топазу, моріону, берилу Волинського родовища.

Безумовну музейну цінність має колекція таксидермічних скульптур птахів області В.І. Бруховського.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути