Про це він написав у своєму блозі на «Обозревателе».
Микола Томенко звернув увагу на те, що у соцмережах, зокрема, на Фейсбук-сторінці горілки «Гетьман», можна знайти багато колажів за участю відомих спортсменів, громадських діячів та українських класиків, які, по суті, використані у рекламі горілчаних виробів цієї торгової марки.
Так, на фоні логотипу та фірмового слогану горілки «Гетьман» знаходимо розміщені фотографії відомих українських спортсменів (жіночу збірну України з біатлону у складі Ірини Варвинець, Юлії Джими, Анастасії Меркушиної, Олени Підгрушної, збірну України з тенісу у складі: Лесі Цуренко, Ольги Савчук та Надії Киченок, першу ракетку України Еліну Світоліну, українську біатлоністку Яну Бондар та інших).
«Як автор Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв), норми якого з 2008 року вступили в дію, нагадаю, що законодавством передбачена обов’язковість письмової згоди особи для розміщення її зображення чи використання її ім’я у рекламі.
Як почесний президент Федерації біатлону України інформую, що ані Федерація, ані наші спортсменки-біатлоністки ніяких письмових згод на розміщення їхніх зображень не підписували.
І хоча дозволяється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої, але при цьому реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби не може містити зображень лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів; не повинна включати зображення популярних осіб або пряме чи опосередковане схвалення популярними особами паління чи вживання алкоголю.
До цього додам, що, згідно з законом, реклама тютюнових виробів та алкогольних напоїв, а також знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються дані вироби та напої, повинна супроводжуватися текстами попередження такого змісту: „Куріння може викликати захворювання на рак“, „Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я“. Кожному попередженню має бути відведено не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами. Колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження.
У згаданих колажах ТМ «Гетьман» такого попереджувального тексту немає.
Отож, як почесний президент Федерації біатлону України та віце-президент Національного олімпійського комітету закликаю представників цієї компанії не використовувати зірок українського спорту та не вводити в оману українське суспільство, пропагуючи власну продукцію!», — зазначив Микола Томенко.