chrome firefox opera safari iexplorer

На Черкащині за бюджетні кошти будують найдорожчий у світі гелікоптерний майданчик

15 листопада 2011 о 14:45

Сумнозвісний гелікоптерний майданчик біля Тарасової гори з пасажирським терміналом пропускною здатністю 50 пасажирів на годину, який був урочисто відкритий 19 вересня цього року у селі Пекарі Канівського району Черкаської області, фактично, досі не діє. На об’єкті ще виконуються роботи з технічного оснащення.

Про це йдеться у відповіді Голови Нацагентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу на депутатський запит Миколи Томенка та групи народних депутатів.

Зокрема, у депутатському запиті до Віце-прем’єр-міністра України Б.Колеснікова та Голови Черкаської обласної державної адміністрації С.Тулуба зазначалося, що, за повідомленнями ЗМІ, офіційне відкриття гелікоптерного майданчика з пасажирським терміналом та під’їзною дорогою відбулося 19 вересня, і у зв’язку з цим ставилися наступні питання:

  • скільки туристів було прийнято та відправлено із гелікоптерного майданчика після його відкриття;
  • скільки коштів було отримано за обслуговування цих туристів;
  • скільки коштів було витрачено за цей час на обслуговування майданчика та пасажирського терміналу.

Водночас, у відповідях на запит, наданих Першим заступником голови Черкаської обласної державної адміністрації С. Рябцевим та Головою Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів В.Ковалевським, не міститься конкретної інформації по жодному з вищезазначених питань.

Так, керівництво Черкаської ОДА повідомляє, що питання передачі гелікоптерного майданчика в обласну комунальну власність на даний час «вивчається».

А Голова Нацагентства інформує, що після закінчення будівництва на об’єкті виконуються роботи з технічного оснащенням необхідним обладнанням:

  • радіолокаційним (всенаправлений радіомаяк NDB типу 125 виробництва канадської компанії Nautel та цифровий пеленгатор DDFO4E німецької компанії Rohde&Schwarz);
  • зв’язку (чотири радіостанції виробництва японської компанії ICOM) та документування голосової інформації (два комплекти «SRS Voice Recorder» виробництва української компанії «Спеціальні реєструючи системи»).

Повна готовність обладнання до роботи очікується у кінці грудня 2011 року, і саме тоді об’єкт буде повністю готовий до прийняття туристів та забезпечення їх швидкого доступу до Шевченківського національного заповідника.

Тобто, з відповідей офіційних інстанцій можна зробити висновок, що офіційно відкритий 19 вересня об’єкт, фактично, досі не діє, і перші потенційні туристи можуть з’явитися там не раніше, ніж у наступному році.

Зауважимо, що немає відповіді на питання, скільки коштів вже витрачено на обслуговування майданчика і терміналу, а також, скільки додаткових коштів потребує встановлення й налагодження необхідного для нормальної роботи об’єкта обладнання і звідки будуть отримуватися ці кошти.

***

Нагадаємо, до складу згаданого гелікоптерного майданчику входять посадковий майданчик, одноповерховий пасажирський термінал, який складається із зали очікування, конференц-залу та кімнати відпочинку, контрольно-пропускного пункту, місць для зупинки автотранспорту та інше.

Сам майданчик розрахований на 10 гвинтокрилів і був збудований майже за 100 мільйонів гривень бюджетних коштів.

Щодо його цілей, то, за словами черкаської влади, він збудований для багатої української діаспори. Як казав С.Тулуб, «Нині у багатьох країнах світу діють потужні українські діаспори. І це не найбідніші люди, ви знаєте. Вони прилетять в Бориспіль, і там буде створено вертолітний термінал, потім вертоліт збере туристів і прилетить у Канів, до могили Шевченка…».

В свою чергу, Микола Томенко розкритикував цей проект, називаючи його проектом VIP-туризму на бюджетні кошти. «Більш унікального об’єкту у світі нема, оскільки він збудований для в принципі неіснуючої потреби», — підсумував М.Томенко.

«Рідна країна»

18 березня

Інші дати
Василь Мурашко
1894 –  військовий льотчик, командир Київського авіаційного загону Повітрянoгo флоту УНР, начальник Управління Повітряного флоту УНР (1921–1922).  
Розгорнути
День працівника податкової та митної справи України
Свято встановлено указом Президента України від 11 жовтня 2013 року на заміну Дня митної служби України (25 червня) та Дня працівника державної податкової служби України (2 липня).
Розгорнути
Народився Федір Муравченко
(1929, с. Запоріжжя-Грудовате Дніпропетровська область – 2010) – головний конструктор Запорізького машинобудівного конструкторського бюро «Прогрес», доктор технічних наук, академік. Герой України. Брав участь у створенні понад 50 типів і модифікацій авіадвигунів.
Розгорнути

Новини Дивитися всі

Loading...