chrome firefox opera safari iexplorer

На Київському фунікулері кататися небезпечно. Фото

24 серпня 2011 о 15:35

Під Київським фунікулером у будь-який момент можуть обвалитися опори. Причина — руйнування конструкцій із бетону та арматури, повідомляє  Gazeta.ua.

«Візуальні ознаки — це сто відсотків аварійний стан. Це потрібно зупинити, прийняти міри. Фахівці, які проектували фунікулер, мають порахувати, чи зможе опора витримати рух. Якщо ні, то закрити на ремонт. В тому стані, який зараз є, опори точно впадуть, якщо нічого не робити. Питання тільки — коли?», — розповів столичний архітектор Сергій Контар.

1 серпня фахівець звернувся до чиновників. Отримав відписку від «Київпастрансу» про те, що в 2006 році Державний науково-дослідний інститут ім. Шульгіна провів обстеження естакади, а також висновки про її стан. Капітальний ремонт із посиленням пошкоджених несучих конструкцій планується тільки під час реконструкції фунікулеру.

Вагончиків у столичного фунікулера два. Кожен може перевезти близько сотні пасажирів.

«Уявіть собі, завтра День Незалежності. Дуже багато людей буде гуляти по Києву, кататись на фунікулері. Він буде функціонувати на повне навантаження», — відзначив Кантор. Архітектор навіть хотів стати поруч з плакатом: «Люди не сідайте в фунікулер!». Але, на його думку, при нинішній владі його відразу арештували б.

Контар розповів і про звернення до столичного МНС: «Це взагалі повний отпад. Подільське каже — це не наше, Шевченківське — теж не їхнє. Ймовірно, фунікулер знаходиться між двома районами. В одному починається, в іншому закінчується. Рятувальників чомусь цікавить аварія, яка вже сталась. У мене склалось враження, що попередження їм не цікаве».

Олег Мовенко, конструктор одного зі столичних підприємств, пояснив, що значною мірою опори руйнуються через природний чинник. Наприклад, в дощ вода затікає в тріщини в бетоні.

«Під фунікулером є алея, помітив, коли там гуляв. І вже всі це помітили. Люди проходять, фотографують. Але не всі фахівці і можуть зрозуміти наслідки. Це видно неозброєним оком. Взимку там утворюється лід, це все розколюється та руйнується. Чи витримає фунікулер цю зиму, невідомо», — відзначив Мовенко.

На його думку, важко сказати точно, що конструкція не втримається. Але необхідно зробити перевірочні розрахунки.

Фото gazeta.ua

 

Фото gazeta.ua

 

Фото gazeta.ua

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути