The Walt Disney Company почала місцеве мовлення в Україні телеканалу Disney. Дитячі програми транслюватимуться як українською, так і російською мовою.
Канал орієнтований на дві різні цільові аудиторії: малюки 2-7 років і діти 6-14 років та їхні батьки. Завдяки цьому частка дорослої аудиторії досягає в різних країнах 44-53%, що дозволяє бути одним з лідерів серед тематичних каналів, а в окремих країнах посідає друге-третє місця серед всієї телевізійної сітки, повідомив віце-президент і генеральний директор каналів Disney в регіоні Центральна і Східна Європа (ЦСЄ) Мачей Брав.
За його словами, станом на липень цього року в усіх країнах регіону, де представлений канал Disney, зокрема, Чехія, Словаччина, Угорщина, Польща, Румунія, він є найпопулярнішим дитячим каналом, хоча в деяких країнах стартував лише у вересні 2009 року.
«Основна (бізнес) модель — платне телебачення через кабельних та супутникових операторів, але, у міру розвитку, будемо розглядати й інші варіанти отримання прибутку», — сказав Брав.
Він наголосив, що канал Disney буде повністю адаптований для українського ринку. Брав уточнив, що в ході дослідження телеаудиторії, спілкування з операторами і бізнес-партнерами компанія встановила, що реаліями України є її двомовність, тому програми йтимуть як українською, так і російською, але пріоритетною залишається все ж українська мова.
Він допустив, що з просуванням каналу крім дубляжу можливе й інше співробітництво з українськими компаніями з виробництва телепродукції. Як приклад він навів Польщу, де канал Disney стартував у 2006 році, в якій у цьому році завершилися зйомки 40-серійного серіалу, який став повністю польським продуктом. «Можна не тільки локалізувати глобальний продукт, а й глобалізувати локальний — все можливо», — зазначив Брав.
Генеральний менеджер The Walt Disney Company у ЦСЄ Катаржина Вестермарк зазначила, що Україна спочатку входила до числа пріоритетів компанії, як тільки було ухвалено рішення про створення підрозділу ЦСЄ зі штаб-квартирою у Варшаві. За її словами, запуск каналу Disney — це лише перші кроки The Walt Disney Company в Україні. Зокрема, компанія вже почала просувати ліцензійний бізнес у виданні журналів і споживчих товарів.
«Обсяг інвестицій, який у даний час вкладається в Україні, дуже й дуже великий», — наголосила Вестермарк, однак не уточнила конкретних цифр, пославшись на корпоративну політику компанії.
До відома
У даний час Disney мовить 94 каналами в 169 країнах світу 33 мовами. У ЦСЄ канали, які використовують бренд Disney, дивляться 15 мільйонів ТВ-господарств. В Україні до серпня цього року транслювався канал Jetix (раніше — Fox Kids), що належав The Walt Disney Company.
У серпні Disney Channel був запущений у Росії.
The Walt Disney Company (TWDC) є одним з лідерів індустрії розваг і представлена п'ятьма бізнес-секторами: медіа-мережі, парки і курорти, студії, споживчі товари та інтерактивні розваги.
Матеріал з сайту http://ua.korrespondent.net