Так вважають експерти. Вони кажуть, торік українську столицю відвідало 300 тисяч іноземців, тоді як європейські міста рахують туристів мільйонами.
Просто закордонні гості не почуваються у Києві комфортно, переконані туроператори. Немає туристичних орієнтирів, аудіогідів, бракує цікавих екскурсій. А затори на дорогах і поготів відбивають бажання їхати до столиці України.
«Не можна зараз пропонувати Київ як місто. Треба пропонувати Київ як туристичний продукт. А тому треба сформувати цей туристичний продукт. Тому що зараз це виглядає так: ми запрошуємо в Київ, але ми не говоримо, що конкретно є його складовою, з якими споживчими властивостями ми це пропонуємо», — каже виконавчий директор асоціації лідерів турбізнесу України Артем Атоян.
Особливо гостро питання розвитку туризму стоїть перед Євро-2012. За попередніми прогнозами, столиця має прийняти близько 800 тисяч іноземців. Для цього, за вимогами УЄФА, в столиці має бути майже 7,5 тисяч готельних номерів. З них лишилося добудувати 10%. Влада намагається всіляко залучати інвестиції.
«Головне управління інвестицій проводить конкурси серед об’єктів готельного господарства. У нас є ряд об’єктів як готельного господарства, так і туристичної галузі. Зараз ми проводимо конкурс, оголошено 18 об’єктів, на наступному тижні ми прийматимемо заявки», — сказав заступник начальника ГУ економіки і інвестицій КМДА Роман Качур.
Окрім цього, у столиці наразі будуються 53 готелі. До Євро планують звести 9 нових. Та попри це, для розбудови туристичної столиці є й інші, важливі статті витрат.
«У туристичну галузь на 2011 рік передбачено 9,5 мільйонів. Це передбачено, як я вже казав, на термінали, інформаційні центри, вказівники, виготовлення рекламної продукції. Багато це чи мало?- Я Вам так скажу: не так то й багато», — каже начальник управління туризму КМДА Микола Грицак.
Також необхідно облаштовувати зупинки, розробляти екскурсійні маршрути, готувати карти іноземною мовою. Розробити інформаційні табло у центральній частині міста планують до кінця року.