chrome firefox opera safari iexplorer

Обсяг реклами у кінотеатрах збільшиться на 20%, — експерт

10 лютого 2011 о 10:58

У 2011 році рекламодавці розмістять в українських кінотеатрах на 20% більше реклами, прогнозує генеральний директор «Кіномедіа Адвертайзінг» Олесь Маляревич.

Як розповів рекламник виданню «МедіаБізнес», зростання відбувається за рахунок збільшення кількості рекламодавців і появи нових кінотеатрів. А в гривневому еквіваленті ринок цілком відновився і повернувся до докризових обсягів ще у 2010 році. 

Найактивнішими рекламодавцями за підсумками 2010 року стали телеком і зв'язок, плюс автомобільна галузь: МТС, Nokia і Укравто. 

Середній бюджет рекламної кампанії, яка йде протягом місяця в кінотеатрах міст-мільйонників України, зараз становить 300 тис грн. 

Маляревич також наголосив, що після появи в кінотеатрах 3D реклами рекламуватися в кінотеатральних мережах стали і ті, хто раніше цього не робив у кіно, — Peugeot, Philips, Конті, Sаmsung і Yandex. Як повідомив експерт, бюджет компанії, з якою зайшов Yandex, склав 700 тис грн. 

Нагадаємо, за даними ВРК, у 2010 році обсяг реклами в кінотеатрах України склав 40 млн грн.

29 листопада

Інші дати
Народився Григорій Квітка-Основ’яненко
(1778, с.Основа, нині – м. Харків – 1843) – український прозаїк, драматург, журналіст, літературний критик і культурно-громадський діяч. Основоположник художньої прози і жанру соціально-побутової комедії в класичній українській літературі. Найвидатніші твори – «Конотопська відьма», «Маруся», «Сватання на Гончарівці», «Шельменко-Денщик».
«Як говоримо, так і писати треба» (Григорій Квітка-Основ’яненко)
Розгорнути
Народився Григорій Косинка
(1899, с.Щербанівка, Київська область - 1934) — український письменник. Автор творів «На золотих богів», «Заквітчаний сон», «В житах», «Політика», «Фавст», Серце» та ін.
Розгорнути