Дорогу збудували у 1936-му році для профорієнтації школярів. Тепер там навчають залізничним професіям близько тисячі дітей.
Дніпропетровська дитяча залізниця – одна з найстаріших в Україні. За 75 років її існування тут навчалося більше п’ятдесяти тисяч дітей, половина з них стала залізничниками.
Десятирічним хлопчиком прийшов Анатолій Каблуков на дитячу залізницю у 1936-ому році, щойно її відкрили.
Анатолій Каблуков, ветеран Придніпровської залізниці: «Это была гордость работать на этой железной дороге, здесь все было не игрушечное, а в малих размерах, но настоящая дорога, все серьезно было».
Каблуков згадує — над подальшою професією навіть не роздумував. Усе життя чоловік присвятив залізниці. Піти його шляхом збирається і 16-річний Максим Равасюк. За чотири роки він освоїв спеціальності від провідника до машиніста потяга. Наступного року збирається вступати до профільного вишу.
Максим Равасюк, машинист потягу: «Это дает техническую базу для будущей работы, что я уже знаю принципы работы локомотивов».
Для таких, як Равасюк, слід передбачити пільги під час вступу до профільних навчальних закладів, переконаний директор дитячої залізниці. Адже ці абітурієнти вже володіють деякими професіними навичками.
Роман Куреленко, начальник дитячої дніпропетровської залізної дороги: «Ще немає такого закону, що юні залізничники можуть поза чергою, поза конкурсом вступити у навчальний заклад, ми постійно піднімаємо це питання».
З цією ініціативою начальник дитячої залізниці вже звертався до керівництва «Укрзалізниці». А допоки у кабінетах вирішують, чи доцільні такі пільги, нове покоління колійників уже зростає.