На початок 2011—2012 навчального року загальноосвiтнi школи Україна забезпеченi пiдручниками на 60-80%.
Про це повідомив голова правлiння Центру освiтнього монiторингу, екс-заступник мiнiстра освiти i науки України Павло Полянський.
За його даними, наразi школи мають вiд 60% до 80% необхiдних пiдручникiв, залежно вiд регiону (наприклад, у Київськiй областi цей показник вищий).
Голова правлiння Центру освiтнього монiторингу зазначив, що не надруковано ще кiлька видiв пiдручникiв з рiзних дисциплiн для 11 класу: «Не встигнуть до 1 вересня».
Окрiм того, за словами Полянського, досi не надруковано жодного пiдручника мовами нацiональних меншин з 24 тис. передбачених. Йдеться про пiдручники росiйською, румунською, угорською, молдавською та польською мовами.
"Порiвняно з минулим навчальним роком ситуацiя (з наявнiстю пiдручникiв у школах — авт) є набагато кращою ", — додав Полянський.
Мiж тим, коментуючи ситуацiю з доступом до електронних шкiльних пiдручникiв, експерт зазначив, що «жодного продукту у виглядi електронного пiдручника не було».
«Таке враження, що вони (чиновники в Мiнiстерствi освiти i науки, молодi та спорту — авт) вже вiдiйшли вiд цiєї iдеї», — сказав Полянський.
За свого боку, перший директор Центру оцiнювання якостi освiти, координатор напрямку «Суспiльство знань» в «Урядi змiн» Лiлiя Гриневич висловила критичнi зауваження з приводу електронних версiй пiдручникiв, запропонованих у минулому роцi сайтом Мiносвiти.
«Цi версiї були з численними помилками, це не справжнi електроннi пiдручники. I вони по сутi не працювали в школах ... Це був сурогат», — зазначила Гриневич.
Водночас вона позитивно оцiнює свiтову тенденцiю до використання електронних пiдручникiв як додаткових навчальних посiбникiв i вважає, що «з часом, через кiлька рокiв ми до цього прийдемо i в Українi».