chrome firefox opera safari iexplorer

На Київському фунікулері кататися небезпечно. Фото

24 серпня 2011 о 15:35

Під Київським фунікулером у будь-який момент можуть обвалитися опори. Причина — руйнування конструкцій із бетону та арматури, повідомляє  Gazeta.ua.

«Візуальні ознаки — це сто відсотків аварійний стан. Це потрібно зупинити, прийняти міри. Фахівці, які проектували фунікулер, мають порахувати, чи зможе опора витримати рух. Якщо ні, то закрити на ремонт. В тому стані, який зараз є, опори точно впадуть, якщо нічого не робити. Питання тільки — коли?», — розповів столичний архітектор Сергій Контар.

1 серпня фахівець звернувся до чиновників. Отримав відписку від «Київпастрансу» про те, що в 2006 році Державний науково-дослідний інститут ім. Шульгіна провів обстеження естакади, а також висновки про її стан. Капітальний ремонт із посиленням пошкоджених несучих конструкцій планується тільки під час реконструкції фунікулеру.

Вагончиків у столичного фунікулера два. Кожен може перевезти близько сотні пасажирів.

«Уявіть собі, завтра День Незалежності. Дуже багато людей буде гуляти по Києву, кататись на фунікулері. Він буде функціонувати на повне навантаження», — відзначив Кантор. Архітектор навіть хотів стати поруч з плакатом: «Люди не сідайте в фунікулер!». Але, на його думку, при нинішній владі його відразу арештували б.

Контар розповів і про звернення до столичного МНС: «Це взагалі повний отпад. Подільське каже — це не наше, Шевченківське — теж не їхнє. Ймовірно, фунікулер знаходиться між двома районами. В одному починається, в іншому закінчується. Рятувальників чомусь цікавить аварія, яка вже сталась. У мене склалось враження, що попередження їм не цікаве».

Олег Мовенко, конструктор одного зі столичних підприємств, пояснив, що значною мірою опори руйнуються через природний чинник. Наприклад, в дощ вода затікає в тріщини в бетоні.

«Під фунікулером є алея, помітив, коли там гуляв. І вже всі це помітили. Люди проходять, фотографують. Але не всі фахівці і можуть зрозуміти наслідки. Це видно неозброєним оком. Взимку там утворюється лід, це все розколюється та руйнується. Чи витримає фунікулер цю зиму, невідомо», — відзначив Мовенко.

На його думку, важко сказати точно, що конструкція не втримається. Але необхідно зробити перевірочні розрахунки.

Фото gazeta.ua

 

Фото gazeta.ua

 

Фото gazeta.ua

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути