Кожен третій студент коледжу і молодий спеціаліст вважає інтернет найважливішою для людини потребою нарівні з повітрям, водою, їжею і житлом, свідчать результати дослідження компанії Cisco.
Як повідомили Корреспондент.biz представники компанії, в опублікованому з цього приводу звіті стверджується, що більше половини опитаних вже не можуть без інтернету жити і вважають всесвітню мережу «невід'ємною частиною» свого життя, причому більш важливою, ніж авто, побачення і вечірки.
Більше половини респондентів (55% студентів коледжів і 62% працівників) не мислять собі життя без інтернету, бо той став «невід'ємною частиною» їх життя, і якщо б студентам коледжів довелося робити вибір між автомобілем та інтернетом, то 64% віддали перевагу б мережу.
Разом з тим, як показало дослідження Cisco, 40% опитаних студентів коледжів заявили, що Інтернет для них важливіший побачень, зустрічей з друзями та музичних зацікавлень.
«Якщо колишні покоління обирали радше особисте спілкування, то нове покоління більш схильне до спілкування в режимі онлайн. 27% опитаних студентів коледжів вважають взаємодію через Facebook більш цінною, ніж вечірки, побачення, музика та прогулянки з друзями», - зазначають експерти.
Між тим, дослідження показало, що дві третини студентів коледжів (66%) і більше половини молодих працівників (58%) вважають мобільні пристрої (ноутбуки, смартфони, планшети) «найважливішою технологією» в їхньому житті.
Дослідження на замовлення Cisco провела незалежна аналітична компанія InsightExpress. Її фахівці організували опитування 2.800 студентів коледжів і фахівців не старше 30 років в Австралії, Бразилії, Великобританії, Німеччини, Індії, Іспанії, Італії, Канаді, Китаї, Мексиці, Росії, США, Франції і Японії (по 200 респондентів у кожній з 14 країн ).