Українці дедалі активніше користуються соціальними мережами. У них нараховується більше шести мільйонів зареєстрованих користувачів.
Згідно з останніми дослідженнями, кожен користувач у середньому щодня витрачає майже годину на соціальні мережі. Дослідники зазначають, що українці не лише спілкуються, а й дедалі більше працюють і займаються бізнесом в соціальних мережах, повідомляє Радіо Свобода.
Останні дослідження показали, що найбільше українці користуються «Вконтакте», на другому місці – «Одноклассники», а на третьому – «Facebook». До того ж, кожна із мереж має свою специфіку та аудиторію, зазначає генеральний директор дослідницької компанії UMG-International Артур Герасимов.
«Однокласники» менш популярні серед молоді віком 16-24 роки, ніж «Вконтакте», рівні з «Вконтакте» серед аудиторії середнього віку, 25-34 років, та найпопулярніші серед людей від 35 років. У Facebook швидкі темпи росту, там активна найбільш прогресивна молодь», – зазначає Артур Герасимов.
Окрім того, дослідники з’ясували, що, в середньому, пересічний український користувач соціальних мереж щодня приділяє їм близько години. Найбільше мережами користується молодь віком від 16 до 24 років – 95 хвилин кожного дня, з віком така активність зменшується. Однак навіть дорослі користувачі, яким близько 55 років, вже перебувають в мережах півгодини щодня, запевняє Артур Герасимов. Дослідник запевняє, що роблять вони це, як правило, на роботі.
«Роботодавці втрачають ефективність роботи співробітників через соціальні мережі. Однак лише третина обмежує використання соціальних мереж на роботі, 65% дозволяють використовувати їх», – зазначає Артур Герасимов.
Дослідники запевняють, що аудиторія соціальних мереж буде дедалі збільшуватися. За прогнозами аналітиків агентства SIM, у 2011 році аудиторія соціальних мереж зросте на 85% і становитиме 11,5 мільйона.