Довійськові автомобілі та люди у формі. Харківська центральна площа перемістилася у минуле. Найстаріші з авто — ГАЗ-М1 36-го року та Opel Admiral 39-го. Вони пережили Другу світову війну.
“Ось, зокрема, цей Opel Admiral під час війни возив генерала Вермахта. Спочатку воював проти нас, потім його захопили. Останній господар переді мною — це був Віктор Степанович Черномирдін. Це його особистий подарунок мені”, — каже президент Харківського технічного клубу «Самохід» Олександр Осетров.
Всі ці автомобілі збирали з вінта. Після війни машини залишилися у майже неробочому стані. Їхні власники відновлювали автомобілі роками. Засиджувалися після роботи у гаражі до пізньої ночі.
Гроші автолюбителі не шкодували. Головне для них — відновити машину. У середньому на кожну ретроавтівку витратили від 3 до 12 тисяч гривень. На такому автомобілі, як у Віктора Міщенка, під час війни возили командний склад та розвідку. Інколи Віктор Іванович виїжджає на ньому у місто. Каже, люди завжди дивляться вслід.
Микита Ізосов зробив своїми руками другу модель велосипеду, який винайшло людство ще у 70-х роках XIX сторіччя — це прототип того велосипеду. Каже — відчуття незабутні. Але цей велосипед не для тих, хто боїться висоти. Їздити на ньому Микита вчився недовго. Запевняє, впав лише раз, коли неправильно повернув. Тепер навчає інших правильно залазити і керувати ретродвоколісним транспортом.