chrome firefox opera safari iexplorer

Історія з логотипом Києва стане «Йолкою-2»?

10 лютого 2012 о 12:47

Обирати символіку Києва мають кияни на референдумі або, в гіршому випадку, Київрада як представницький орган.

Таку думку на своєму блозі висловив депутат Київради (БЮТ-Батьківщина), голова комісії Київради з питань культури та туризму Олександр Бригинець, повідомляє його прес-служба.

Зараз у ЗМІ активно ведеться обговорення символіки Києва, яка обирається конкурсом оголошеним КМДА. Але ні сам конкурс, ані його умови, ані вимоги до символіки, не узгоджувалась ні з киянами, ні з Київрадою.

«Спроба КМДА односторонньо прийняти символіку столиці – це зазіхання на права громади», — переконаний О. Бригинець.

Депутат нагадав, що питання про гімн та новий герб в Київраді обговорювалось досить довгий час. Але так і не були прийняті, оскільки запропоновані ідеї не підтримало кваліфіковане журі, створене самою Київрадою.

«Символіка Києва – річ важлива. Її прийняття – надзвичайно відповідальна процедура. Навіть Л. Черновецький не зміг переступити через певні норми і, зустрівшись з не сприйняттям з боку експертів та депутатів, не став на них тиснути, а відмовився від ідеї прийняти гімн і новий герб. В той же час, голова КМДА О. Попов навіть не утруднив себе складною процедурою. Він просто оголосив конкурс і намагається затвердити логотип міста, ніби це внутрішня справа виконавчого органу», — обурюється О. Бригинець.

На переконання депутата, навіть, якби запропоновані логотипи були ідеальними, вони все одно повинні були б пройти обговорення в Київраді, і відбиратися мали б передусім експертами, бо голосування на сайті не є репрезентативним.

«До того ж, самі запропоновані «лого» мають суттєві претензії... Мені шкода, якщо Київ буде асоціюватися з одним із запропонованих логотипів. Серед них не має жодного, який би не викликав іронічних коментарів у Інтернет-просторі, так само, як і ще нещодавно виклакала насмішки киян дивна конструкція, яку вони з легкої руки Президента назвали «Йолка». Таке враження, що О. Попов хоче втягнути всіх в авантюру під назвою «Йолка 2», — наголосив О. Бригинець.

Політик висловив припущення, що ніяких реальних планів щодо нового логотипу у влади немає, а платне голосування на сайті www.newlogo.kiev.ua, яке організувало Комунальне підприємство КМДА «Столиця» — це лише спосіб підзаробити грошей.