Замість слів — рухи. Історію життя і кохання Анни Кареніної під музику Чайковського танцем розповідають артисти Санкт-Петербурзького балету Бориса Ейфмана. У столичній опері увечері провели українську прем’єру вистави. Поціновувачів мистецтва російські гості потішать і цього вечора.
Кохання, пристрасть і страждання. Один із найвідоміших любовних трикутників між Анною Кареніною, її чоловіком Олексієм та Олексієм Вронським на сцені столичного оперного театру вперше показують петербурзькі гості. Народився балет 2005-го за 4 місяці утім, зізнається хореограф, йшов до цієї постанови усе життя.
Борис Ейфман, хореограф: "Этот балет «Анна Каренина» он где-то впитал в себя все что связано с традициями русского балетного театра и с теми новыми явлениями современной хореографии. Наячинается как какой-то неокласический балет, а потом все больше и больше. Меняется структура как меняется психофихика этой женщины так и меняется хореография. Она становится более взломаной, более современной и в конце просто такой модерн".
Кохання і страждання — лише на сцені, переконують головні герої балету.
Олег Марков, виконавець ролі Олексія Кареніна: "От нас требуется оттачивание движений на этих репитициях, а все внутренние переживания — их можно брать с литературы. Вот например у меня на этих гастролях две Анны — как мне быть в этой ситуации?"
Ніна Змієвець, виконавиця ролі Анни Кареніної: "На сцене уже рождаются какие-то емоции близкие к чувствам и к тому что мы когда-то переживали в жизни".
Хвилюється перед українською прем’єрою виконавець ролі Вронського — Олег Габишев. Пояснює — його матір з України, тому станцювати у київській опері — давня мрія. Психологію свого героя танцюрист заново відкриває з кожним виступом.
Олег Габишев, виконавець ролі Олексія Вронського: "С одной стороны я положительно за Вронского потому что он был искренний с нею. не пытался ее обмануть только в конце он понял что это наверно не его".
Із собою артисти привезли понад 2 сотні костюмів. Лише Анна Кареніна за виставу переодягається 9 разів, Вронський — чотири. Усе — щоби глядач не засумував.
Тетяна Смирнова, костюмер: «На переодивание около минуты в среденем тратим, бывает поменьше, бывает побольше. Вс очень быстро любая задержка в доли секунды это уже нехорошо».
Після Києва «Анну Кареніну» повезуть до Лондона, Берліна, Токіо та Відня.