Роботи у луцьких міліціянтів незабаром може поменшати, бо їм більше не треба буде охороняти бігборди із фотографіями усміхнених високопосадовців від «терактів» громадян. Депутати Луцької міськради на своїй останній сесії проголосували за заборону зовнішньої реклами, на якій є фото посадовців та зазначено їхні прізвища й посади.
Обранці луцької громади вважають таку рекламу не соціальною, оскільки жодної соціальної цінності вона не становить. Хоча привітання з допомогою бігбордів практикуються давно, лише тепер депутати вирішили цю практику змінити. Державні мужі й надалі можуть вітати волинян із тим чи іншим святом, усміхаючись із рекламних щитів, але для цього їм доведеться заплатити відповідну суму до міського бюджету.
Опоненти такого нововведення намагалися довести, що будь–яка реклама, яка сприяє утвердженню загальнолюдських цінностей і не має на меті отримання прибутку, є соціальною, отож має бути безкоштовною. Водночас соціальна реклама не може ідейно впливати на людей, прямо або опосередковано привертати увагу до суб’єктів виборчого процесу.