За 100 днів до старту Євро-2012 в Донецьку презентували проморолик про місто.
Про це повідомляє «Донецк.Комментарии».
Всього підготовлено три ролики. Вони будуть показані на Міжнародній туристичній виставці в Берліні, пише видання.
Створення кожного з них обійшлося міському бюджету в 25 тисяч гривень.
«Що європейські вболівальники повинні побачити в місті сили і краси, вугілля і троянд, чим воно здивує і зачарує гостей — все це в офіційному відеоролику приймаючого міста Донецька», — йдеться у повідомленні міського управління з підготовки до чемпіонату.
Втім, автори пододавали немало відвертої реклами.
Навіть не дуже уважний глядач помітить рекламу аптеки, фінансово-промислової корпорації та пивоварні. Окрім як продактплейсментом їхню доцільність появи у ролику пояснити важко. Втім, судіть самі.
Переглянути ролик можна тут.