Міністерство економічного розвитку і торгівлі пропонує Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі ввести строком на три роки спеціальне мито на автомобілі з робочим об’ємом двигуна більше 1000 куб. см, але не більше 1500 куб. см – 6,46%, і на автомобілі з об’ємом двигуна більше 1500 куб. см, але не більше 2200 куб. см – 15,1%.
Це спровокує подорожчання іномарок в Україні в середньому на 18%, вважає генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.
На думку експерта, рекомендоване мито торкнеться 87% автомобільного ринку України.
«На сьогоднішній день, нафта і газ за митом займають перше місце по надходженням до бюджету, автомобілі — на другому. За даними митниці, середня вартість ввезеного автомобіля $ 18,3 тис., тобто зараз держава отримує з кожного автомобіля $ 1830. Додаткове мито може привести до того, що тепер іномарки можуть завозити як машинокомплекти, сплативши до бюджету лише 100 євро», – говорить Назаренко.
За його словами, в країнах Євросоюзу ввізне мито на іномарки взагалі відсутнє, а в рамках СОТ воно дорівнює 10%.