chrome firefox opera safari iexplorer

Трасу Київ-Житомир здадуть без верхнього покриття

30 травня 2012 о 13:25

Ще з моменту, коли Україна завоювала право приймати у себе Євро-2012, говорили, що однією з головних проблем нашої країни є, крім іншого, поганий стан українських доріг. Довгий час дороги не ремонтували, а за рік до євро почали реконструкцію авральними темпами. 

Разом вийшло так, що головний маршрут з Києва на Захід не встигнуть повністю відремонтувати до початку Євро і дорогу Житомир-Київ будуть здавати без верхнього покриття.

Зараз останні 130 км дороги від західного кордону до столиці ремонтують рекордними темпами, повідомляє ICTV.

На Житомирській трасі працюють майже цілодобово. Група робітників відповідає за кілометри узбіччя. «Намагаємося, бачите — 20 хвилин пообідали і вперед», — говорить співробітник «Укравтодору».

Так само завзято працюють і укладальники бордюрів. Запевняють — свою щоденну норму виконують і всі закінчать вчасно. «Впораємося — по 100 метрів на день кладемо. Ще трохи залишилося до Євро», — говорять співробітники компанії.

Крім узбіччя автодорожники доробляють пішохідні переходи і відбійники. На трасі між Києвом і Житомиром тепер будуть і нові металеві відбійники, причому уздовж всієї дороги між смугами і на узбіччі.

«Норма близько 500 м, кілометр, а коли воно виходить: яка земля. Пісок швидше, бетон — важче», — говорить співробітник «Укравтодору» Олексій Сахневич.

Офіційно трасу почнуть експлуатувати вже 1 червня, проте без верхнього покриття. Постелять його вже після Євро.

Подивитися відеосюжет ICTV про це можна тут. 

Розділи: Суспільство

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути