chrome firefox opera safari iexplorer

Українські ЗМІ заполонила політична передвиборча реклама

19 липня 2012 о 14:10

Різке зростання (на 72%) кількості політичної джинси в регіональних ЗМІ у червні зафіксували експерти після нетривалого затишшя у травні. Про це свідчать результати моніторингу регіональних друкованих та Інтернет медіа на предмет дотримання ними професійних стандартів, який здійснює Український освітній центр реформ.

У загальному потоці суспільно важливої інформації в пресі, найбільше матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності зафіксовано експертами у Харкові 39,2%; Сумах – 33,3%, Вінниці – 27,2% та Донецьку – 26,2%; найменше замовних публікацій – у Львові (13,3%).

У червні експерти звернули увагу, що в кількох регіональних виданнях відсоток політичної «джинси» сягає або перевищує половину оцінених матеріалів: «Сумщина» – 61,5% «Вечірній Харьков» – 47,1% «Білопільщина» (Суми) – 64,7%. В донецькому виданні«Донбас-неделя» (35,3%); «Львівській газеті» – 32,4% та вінницьких «Місто» (34,8%) та «33 канал»(30%) майже кожен третій матеріал містить ознаки політичної замовності.

Щодо інтернет-видань, то найбільший відсоток «джинси» розміщували новинні сайти Вінниці – 15,6%; Сум – 14,3% та Львова – 13,3%. Вже традиційно, на думку експертів, першість з розміщення он-лайн новин з ознаками замовності тримають сайти: львівський Zaxid.net до 23,9%; «Суми- інфо» – 21,4%; та вінницький «Май він» –18,2%.

Моніторинг охоплює Львівську, Донецьку, Харківську, Сумську, Вінницьку області та Автономну Республіку Крим. Кожний регіон представлений шістьма регіональними друкованими та двома он-лайн виданнями.

Розділи: Суспільство