«Встановлення велопарковок у Києві є правильним, але недостатнім кроком. Створення дорожньої велосипедної інфраструктури має випереджувати встановлення велосипедних стоянок. До того часу, доки до велопарковки неможливо доїхати на велосипеді, вона, скоріш за все, буде стояти порожня», — так прокоментувала встановлення велопарковок у столиці Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва.
За її словами, дійсно, Асоціація на прохання Київської міської державної адміністрації затвердила місця розміщення велопарковок та їхню форму, але, як і раніше, наголошує: у першу чергу потрібні не велопарковки.
Місту потрібна комплексна програма велосипедного розвитку Києва: проведення дослідження, що потрібно велосипедисту, визначення популярних маршрутів, врахування руху велосипедистів на нових розв"язках та дорогах, розробка порічного плану розвитку велотранспорту, — потрібне системне бачення і чітке його впровадження.
«На жаль, ця робота зараз навіть не розпочата. Міська адміністрація вчинила вірно, проконсультувавшись з велосипедистами щодо форми велопарковок та місць, але не можна обмежуватися тільки цим кроком», — заявила представник Асоціації велосипедистів Києва.
Як повідомлялося, за інформацією КМДА, у деяких районах, а також у центрі Києва вчора було відкрито нові велопарковки, розраховані на шість та 10 місць. Зокрема, парковки з'явилися на Русанівській набережній (на шість місць), біля станцій метро Позняки та Харківська (на 10 місць кожна). В центрі з'явилися дві нові велостоянки — на вулиці Володимирській, 50 та вулиці Хрещатик, 36.
«Рідна країна»