Цього дня 1906-го року в Беpліні відбулася Моpская конфеpенции за участю пpедставників 29 госудаpств, що затвердила новий сигнал лиха на моpі — SOS. передає УНН.
Ще до винайдення на початку 1890-х радіо, на морських судах вже застосовувалося безліч різних візуальних і аудіосигналів лиха. Для цього використовувалися такі засоби зв'язку як семафорні прапори, сигнальні вогні і дзвони. Радіо (називалося тоді «бездротовим телеграфом») спочатку використовувало азбуку Морзе, систему, спочатку розроблену для наземного проводового телеграфу.
Коли на суднах стали з'являтися радіостанції, з'явилася необхідність в стандартизації комунікацій. Спочатку запропонований сигнал складався з букв CQD — перші дві букви означали стандартний виклик всіх радіостанцій, а остання — D — була додана до сигналу тому, що з цієї букви починалося англійське слово Danger — небезпека.
До цього поєднанню моряки швидко підібрали фразу «Come Quick, Danger», що означає в перекладі з англійської «Ідіть швидкоо, небезпека».
Однак у вигляді коду на мові азбуки Морзе ця фраза мала досить складний вигляд. Щоб уникнути неприємностей замість цих букв вирішено було вибрати інші — SOS. За кодом Моpзе на всіх мовах такий сигнал виглядав однаково — тpи крапки — тpи тире — тpи крапки. Таким чином, цей сигнал був вибраний з чисто технічних міркувань.
Фрази, які часто з ним пов'язують-такі як «Save Our Ship» (врятуйте наш корабель), або «Save Our Souls», «Save Our Spirits» (врятуйте наші душі), або «Swim Or Sink» (пливіть або потонемо) , або навіть «Stop Other Signals» (припиніть інші сигнали) з'явилися після прийняття сигналу.
З 1 лютого 1999 Всі морські судна повинні використовувати для передачі сигналів лиха більш досконалу систему — GMDSS. У зв'язку з цим значення сигналу «SOS» зменшилося, хоча він як і раніше може застосовуватися.