chrome firefox opera safari iexplorer

Табачник прорекламує українську освіту за 5 мільйонів

01 жовтня 2012 о 11:00

ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міносвіти за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Євромедіа Компані» на послуги з пропагування системи освіти України в закордонних ЗМІ.

Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель», пише сайт«Наші гроші».

Вартість угоди склала 4,98 млн гривень.

Як зазначається у повідомленні, потрібно до кінця року провести рекламну кампанію в двох з трьох запропонованих міністерством країн – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити виконавець.

Найвитратнішим має стати зйомка та розміщення в телеефірах двох із трьох вищевказаних країн інтелектуально-ігрової телепрограми за участі учнів випускних класів (по шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн).

Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен складати не менше 50 тис знаків), наповнення інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні.

Інформація має бути розміщена на сайті «Вікіпедія», або аналогічних інтернет-ресурсах. Просування інтернет-порталу має здійснюватись мовами цільових країн розміщення в найвідоміших соціальних мережах, таких як «Facebook», «Twitter», «ВКонтакте» або аналогічних за відвідуваністю мережах.

Засновником ТОВ «Євромедіа Компані» є Павло Грицак, відомий як виконавчий продюсер конкурсу «Євробачення-2005». Він також є бізнес-партнером Олександра Ксенофонтова (ТОВ «Шоутайм») – чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко.

Нагадаємо, нещодавно «Євромедіа Компані» отримало ще один рекламний підряд від Міонсовіти вартістю 3,78 млн гртивень на проведення в вищевказаних країнах круглих столів та заходів для преси.