chrome firefox opera safari iexplorer

КМДА просять припинити руйнівні роботи на Поштовій площі

13 листопада 2012 о 16:39

Народний депутат України Олександр Бригинець звернувся до голови КМДА Олександра Попова з вимогою надати доручення службам терміново припинити роботи на Поштовій площі, які призводять до руйнації пам’ятки архітектури – Поштового будиночку. Про це УНН повідомили у прес-службі політика.

«На разі біля Поштового будиночку працюють два бульдозери, під час їхнього проїзду повз будинок він вібрує, а на стінах посилюються тріщини, які виникли в результаті реконструкції площі. Я вимагаю від О. Попова негайно припинити всі роботи на Поштовій площі, в іншому випадку, якщо з Поштовим будиночком щось станеться, голова КМДА нестиме персональну відповідальність», — сказав О. Бригинець.

Нагадаємо, в рамках реконструкції Поштової площі сталося підмокання фундаментів Поштового будинку, на стінах з’явилися тріщини. Під загрозою опинилися історичні експонати, зокрема дві печі ХVІІІ ст., які були перенесені до музею з урочища «Гончари-Кожум′яки». Крім того, музей ще й було знеструмлено.

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути