chrome firefox opera safari iexplorer

У Харкові пропонують 10 тисяч гривень за 30-годинний кіномарафон

23 листопада 2012 о 17:04

В Харкові в суботу пройде "кіномарафон на виживання", по правилам якого всі учасники повинні будуть протягом 30 годин дивитися кінострічки, а переможцем стане той, хто не зможе заснути посеред сеансу, пише ТСН з посиланням на "Сегодня".

Учасникам дозволені перерви, триразове харчування, п'ять чашок кави і снеки, а ось енергетики, алкоголь і наркотики — під забороною.

Переможець марафону отримає 10 тисяч гривень, а два медіаплейєра дістануться тим, хто зможе протриматися більше доби.

Заявки на участь у марафоні подали 1565 осіб, з них методом сліпого електронного жеребкування були обрані 20 півфіналістів.

Чотири людини опинилися «в запасі» на той випадок, якщо хтось з конкурсантів відмовиться від участі.

Зараз майбутні марафонці повні сил і вже розробляють тактику боротьби за головний приз.

«Головне — це добре виспатися. Напевно, в п'ятницю ляжу раніше. Крім того, важливо навчитися відганяти сон за час десятихвилинної перерви», — говорить конкурсант Валентин Френкель.

Організатори обіцяють, що конкурсантів, які заснуть, будити стануть тільки в тому випадку, якщо їх хропіння буде заважати іншим учасникам.

Всі бажаючі взяти участь у марафоні методом голосування обрали фільми, які будуть дивитися. Зараз в плей-листі 17 картин, серед яких «Хрещений батько», «Мовчання ягнят», «Міцний горішок», «Плакса».

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути