chrome firefox opera safari iexplorer

Україна — десята з кінця за рівнем верховенства права

28 листопада 2012 о 13:33

Україна посіла 87-ий рядок в Індексі верховенства права з 97-ми країн світу.

Про це свідчать результати представленого сьогодні у Вашингтоні Індексу за 2012 рік Проектом світової юстиції – неурядової організації, мета якої полягає у просуванні верховенства права для розвитку спільноти можливостей та рівності в світі.

У доповіді зазначається, що Україна отримала свою 87-му позицію через політичне втручання уряду, безкарність та корупцію.

“Урядові установи неефективні у дотриманні виконання законів, а суди, хоча й доступні, — неефективні та корумповані. З іншого боку, країна отримує досить високу оцінку у захисті базових громадянських свобод, таких як свобода релігії, і є відносно безпечною від злочинів. Права власності – слабкі”, — написано в доповіді щодо України.

Індекс оцінює країни за показниками у восьми сферах, що мають вплив на стан верховенства права. Серед них – межі повноважень центральної влади, корупція, безпека, фундаментальні права, відкритість уряду, регуляторне середовище, цивільна та кримінальна юстиція.

Доповідь створюється на підставі опитування 97 тис. громадян в 97 країнах, а також понад 2,5 тис. експертів.

Джерело: УНІАН
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути