chrome firefox opera safari iexplorer

Відкриття нової будівлі театру на Подолі перенесли на травень 2013 року

29 листопада 2012 о 10:12

Київський театр на Подолі, один із кращих у країні, може переїхати в нове приміщення вже у наступному році. Відкриття нової будівлі театру, яке затягувалося вже більше семи років, має відбутися у травні 2013 року.

Про це ZN.UA повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації з питань архітектури Михайло Кучук.

«У зв'язку з довготривалим процесом будівництва (з 2004 року), несуча конструкція зовнішніх стін з теплоізоляційним матеріалом — зволожена, вкрита грибками і наростами, має численні сітки-тріщини по зовнішньому цегельному спорудженню», — йдеться в офіційному коментарі Михайла Кучука для ZN.UA.

«Пріоритетними роботами, на даний момент, по об'єкту є: роботи з облаштування покрівлі (даху); забезпечення зовнішнього відведення вологи; проведення робіт з висушування конструкцій стін; облаштування віконного і дверного заповнення тощо. Після виконання вищезазначених робіт планується проведення оздоблювальних робіт по фасаду, роботи з монтажу нової системи опалення, забезпечення водою та інших видів робіт. Введення в експлуатацію даного об'єкту планується у травні 2013 року», — зазначив заступник голови КМДА.

Як відомо, відкриття нового театрального будинку на Андріївському узвозі багаторазово переносилося. Тільки у 2012 році столична влада двічі давала обіцянку відкрити театр — спочатку до Дня Києва, потім до старту нового сезону.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути