chrome firefox opera safari iexplorer

Зелений чай підвищує ефективність роботи мозку у чоловіків

29 листопада 2012 о 15:40

Звичайний зелений чай може значно поліпшити якість пам'яті і сприйняття у чоловіків, заявляють учені.

Дослідники протестували чай із залученням 12 здорових добровольців. Чоловіків поділили на дві групи. Перша група пила напій з екстрактом зеленого чаю, а друга виступала як контрольна.

Екстракт, що використовувався в експерименті, був еквівалентний 1-2 чашкам чаю.

Далі учасники пройшли МРТ-сканування. Аналіз мозку вироблявся у той момент, коли чоловіки виконували тестові завдання на пам'ять. У порівнянні з групою плацебо, перша група демонструвала підвищення активності в дорсолатеральній префронтальній корі (важлива для робочої пам'яті, необхідна для фокусування уваги та вирішення поставлених завдань).

За словами вчених, секрет криється у поліфенолах на зразок галлат епігаллокатехін (EGCG — тип катехина). Вони дозволяють загальмувати розкладання нейропередавачів — дофаміна та адреналіна, вважають учені.

Раніше вчені виявили, що середній вік мінімальної втрати пам'яті становить 57 років, проте погіршуватися вона починає після 30.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути