chrome firefox opera safari iexplorer

Підпірна стіна Володимирського узвозу в аварійному стані

17 грудня 2012 о 14:27

Пам’ятний знак Першому київському трамваю демонтовано через аварійний стан підпірної стіни Володимирського узвозу, який влада зібралася підсилити в рамках реконструкції Поштової площі.

Така відповідь надійшла до депутата Олександра Бригинця на його звернення щодо демонтажу пам’ятного знаку Першому київському трамваю, повідомляє його прес-служба.

«Цією відповіддю на мій запит київська влада підтвердила, що навколо стану Володимирського узвозу є серйозна проблема, яку влада приховували від киян. З іншого боку, допускаю, що стан узвозу погіршився через ремонтно-реставраціні роботи навколо Поштової площі», — розмірковує О. Бригинець.

На думку депутата, аварійний стан Володимирського узвозу потребує термінових дій з убезпечення гори від зсуву, тому владі потрібно, швидше за все, перекрити рух по узвозу, що призведе до повного транспортного колапсу в Києві.

Після завершення робіт з реконструкції заз наченої підпірної стіни, влада обіцяє повернути пам’ятний знак Першому київському трамваю на теж місце.

Нагадаємо, в неділю, 25 листопада 2012 року, з Поштової площі зник пам’ятник Першому київському трамваю, що був встановлений на місці звідки він пішов Володимирським узвозом у свій перший рейс.

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути