Релігійно-інформаційна Служба України (РІСУ) видала книгу «Церква і медіа: сім кроків до порозуміння», яка буде корисною для церковних прес-служб та журналістів, що пишуть про релігію. Це практичний посібник з основ комунікацій та зв’язків з громадськістю.
У семи розділах автори аналізують образ Церкви в медіа, розповідають про особливості роботи церковних прес-служб та про співпрацю з журналістами, а також дають відповіді на те, як прес-службам реагувати на кризи.
«Це перша в Україні книжка, автори та упорядники якої поставили за мету систематизувати й донести до українського читача те, що напрацьовано на тему “Церква і зв’язки з громадськістю”. Вона цінна тим, що створена практиками», — зазначає директор Європейського інституту соціальних комунікацій Олександр Доброєр.
Автори книги поєднали теорію комунікацій та контекст діяльності Церков в Україні. Робота над книгою розпочалася 2008 року з серії тренінгів та майстер-класів для прес-служб різних конфесій і студентів навчальних закладів. Ініціативу РІСУ підтримала Koch Foundation, яка співфінансувала видання книги.
«Одне з правил доброго письма каже, що варто писати лише ту книжку, яку б сам хотів прочитати. Це видання створене саме з цієї потреби. Організовуючи тренінги для церковних прес-служб і журналістів, ми зрозуміли, що не існує посібника українською мовою, який можна рекомендувати як опорну літературу», — зазначають автори у вступі до видання.
Книга видана у християнському видавництві «Ездра» українською мовою, розрахована на працівників церковних прес-служб, журналістів та студентів факультетів журналістики, які хочуть працювати у сфері релігійної інформації. Також може бути корисною провідникам Церков, керівникам церковних організацій.
«Більшість релігійних організацій та об’єднань мають свої прес-служби, але їм бракує професіоналізму чи просто розуміння того, що саме входить до їхніх обов’язків. Церкви мають що розповісти про своє життя, з чим звернутися до суспільства, але вони не завжди це вміють. Саме тому Релігійно-інформаційна Служба України задумала написати цю книжку-посібник», — пояснює Тарас Антошевський, директор Релігійно-інформаційної Служби України.
Довідка
РІСУ – проект Інституту релігії і суспільства Українського католицького університету, інформаційно-аналітичний портал, що існує з 2001 року.
Автори книги: Світлана Бабинська, піар-менеджер часопису «Кана»; Юлія Завадська, заступник головного редактора часопису CREDO; Мар’яна Карапінка, заступник директора РІСУ з питань розвитку та Олена Кулигіна, координатор тренінгових програм РІСУ.
Церква і медіа. Сім кроків до порозуміння / Бабинська С., Завадська Ю., Карапінка М., Кулигіна О. – Вид-во «Ездра», 2012 рік. – 240 с.
Замовити книгу можна безпосередньо в редакції РІСУ за телефонами +380322409499, +380671806777 та за електронною адресою pr.risu@gmail.com